dilluns, 22 de setembre del 2008

Princess Aiko, el meu jo interior

Per fi em decideixo a explicar-vos el perquè del meu nick. Ja que molts de vosaltres em pregunteu "què és això d'Aiko", "perquè et fas dir Aiko?" i "qui és l'Aiko", doncs la resposta és ben senzilla. L'Aiko és la princesa del Japó. La neta de l'actual emperador (Akihito), filla del Príncep hereu (Naruhito) i de la Princesa Masako. L'Aiko va néixer l'1 de desembre del 2001 i per tant, aviat farà 7 anyets. L'Aiko és filla única, cosa que en el seu dia va provocar que la seva mare, la Princesa Masako, patís una gran depresió per no poder-li oferir un germanet que heredés el títol de futur emperador. Un emperador destituït de poder legal d'ençà de la nova Constitució Japonesa, establerta després de la 2ª guerra mundial. Però vaja, aquesta entrada no la dedico ni a la política ni a la família imperial japonesa, sinó a la figura de l'Aiko i el perquè en el seu dia, fa 7 anys, vaig decidir dir-me com ella.
AIKO vol dir "Filla de l'Amor", ja que el seu nom està format per els dos kanjis següents: Ai 愛(Amor) i ko 子(kanji femení)。Sempre he pensat que 愛子 és el millor nom que se li pot posar a una filla, a una nena que t'estimes de tot cor. Doncs bé, ja que de nenes no en tinc cap (encara), m'autoanomeno AIKO. Qui sap si algun dia, quan tingui una personeta al meu càrreg, porti aquests dos kanjis...