dimarts, 2 de setembre del 2008

Escapada a Okinawa ・・沖縄に出かけましょう・・

みんなさん、おはようございます!
先週末、沖縄に行ってきました。すごくきれいなところでした!海が明るいし、静かだし、人がいないし、とても静かだった!以前から海に行きたいと思っていたけど、ちょっと費用がかかるし遠いので、機会がありませんでした。それで、ミサと一緒に、沖縄に行こうと計画していました。ああ、とっても素敵な週末でした!
Hola estimats lectors! En primer lloc, FELICITATS DANI! avui és el teu aniversari i des de Tokyo et faig arribar els meus millors desitjos per a tu! Que passis molt bon dia i un gran any!
Aquest cap de setmana m'he escapat de Tokyo. Necessitava fugir de la febre d'aquesta ciutat efervescent de gent, pressa, estrés i calor. Començava a sentir-me una mica marejada i saturada de tanta exigència autoimposada, que a vegades em fa més mal que bé... i he decidit obsequiar-me amb un mini-viatge de 3 dies a la platja. Sol, platja, pau i tranquilitat. Aquests són els elements que el cos em demanava a crits des de feia dies... fart de tanta gent, pressa, estrés i calor. Okinawa... sí, un destí ideal que satisfà tota espectativa d'atmòsfera relaxant i a un preu assequible. M'han fet falta 2 hores i mitja d'avió des de Tokyo per a poder trobar el que estava buscant: una platja semi deserta on res ni ningú ens atabalés ni ens fes anar al ritme frenètic de la ciutat. La Misa i jo buscavem la PAU... i el silenci... i afortunadament, l'hem trobat.