dimecres, 27 de gener del 2010

Capítol "Mamá tú no mires en Tokio" disponible a la web d'Antena 3 NEOX ・やっとスペイン・テレビのレポート!

Molts de vosaltres ja ho sabeu i probablement ja heu vist el programa, però per aquells qui encara no ho han fet, aquí us penjo l'enllaç a la pàgina oficial d'Antena 3 NEOX on hi ha tots els capítols disponibles. La meva aparició és just començar l'especial dedicat a Tokio i dura uns 15 minuts. El capítol, aquí. Com veureu, després de mi surt la meva companya Montse i varis estudiants més que, com jo, gaudeixen d'una beca d'estudis o de pràctiques a la ciutat més gran del món. Desitjo que us agradi el reportatge! Aquest cop no es tracta de mostrar la ciutat des del punt de vista turístic a ulls dels extrangers que vivim aquí, com en el cas de Callejeros, sinó de mostrar els aspectes a tenir en compte quan un estudiant o expatriat s'instal·la a viure a la gran metròpoli asiàtica. Espero que el trobeu igual o més interessant que jo, que amb tota la il·lusió del món, he provat de transmetre i descriure amb el màxim detall, totes les sensacions que es viuen en aquest país, quan decideixes quedar-t'hi a viure. Us animo a que en gaudiu amb mi! Som-hi!
こちらはスペイン・テレビのレポートです。みんなさん、お待たせしました。去年の8月の終わり、スペイン・テレビが東京に来て、色々なスペイン人学生や研究者と会って、このレポートをまとめました。半年後、スペイン・テレビに出たら面白いレポートでした。私はこの番組の初めに出て15分ぐらい話していたのでとても嬉しかったです。私のレポートが最初に出て時間も長かったので驚きました。私のレポートのテーマは東京の生活についてです。アパートを探すとか洗濯をするとか銀行に行くとか振込をするとか事務所で働くとかレストランで食事をするとかカラオケで遊ぶなどです。この経験はホントに楽しかったのでみんなさん、時間があれば、このレポートを見て下さい!スペイン語だけですが面白いですよ!「ママ・テゥ・ノ・ミレス・東京」。コメントもお待ちしています!;)

8 comentaris:

obiwan1977 ha dit...

El de Tokyo es uno de mis preferidos, sobre todo porque... ¡lo monté yo! En serio, me lo pasé genial editando el programa (da la coincidencia de que cuando lo edité con Patricia, la reportera, hacia muy poco que había vuelto de mi viaje a Japón y todavía estaba trastornado con todo lo que vi), y fue realmente divertido verlo una y otra vez. La verdad es que después lo he vuelto a ver para enseñárselo a gente y me sigue entreteniendo. Por supuesto el mérito no es mío, sino de gente tan divertida como Montse o como tú.

Un auténtico placer.

Chau.

Unknown ha dit...

Gracias Alberto!! Por tu comentario, por la oportunidad de salir en el programa, por sacar lo mejor de mi en la tele y por haberlo pasado tan bien ;) Ya me queda poco para terminar la beca, qué rápido pasa! Cuando regrese a casa ya me pasaré por Madrid a saludaros. Besos!

obiwan1977 ha dit...

Cuando vea a Alberto se lo diré, je,je, pero él fue el que lo grabó. Yo, desgraciadamente soy el que estaba metido en la sala de edición, en Madrid, esperando las imágenes para luego montarlas, y soñando con poder volver a Japón cada vez que trabajaba sobre el programa :) :) :)

Un saludo.

Marta ha dit...

Hola! Vi el programa, muy chulo. Y enhorabuena por el blog! Lo único, si trabajas para TURESPAÑA, podías escribirlo en Español no? Para promocionar mas nuestro país/idioma en Japón. Digo yo. Saludos!

Unknown ha dit...

Oooohh estaba totalmente convencida de que eras Alberto. Qué sorpresa! Pues a ver si nos conocemos algún día en persona! Un abrazo y saludos de mi parte para Alberto y Patricia ;)

Marta, gracias por tu comentario. Tienes toda la razón! Empecé a escribir el blog en catalán y ya ni pensé en añadir el español. Iré alternando ambas lenguas. Saludos!

obiwan1977 ha dit...

Se los daré de tu parte sin falta. A patricia me costará más porque ya no está por aquí, pero a Alberto si lo veo.

Un saludo.

Por cierto, un blog genial, que no sé si te lo había dicho. :) :) :)

Anònim ha dit...

Hola, Anna,

sóc l'Ikram! M'ha encantat la teva aparició al programa pq ho has fet mooolt bé! Es nota que et va aìxò de promocionar el turisme. Si alguna vegada tinc alguna cosa per promocionar, t'ho diré a tu. M'ha fet molt gràcia veure on vius i on treballes. En certa manera, avui he estat a casa teva.

Un petonàs i fins aviat,
Ikram

Unknown ha dit...

Ikram, guapa!
Com estàs? Quan de temps, eh? Ja em queden pocs mesos per aquí, així q aviat ens veurem! Espero! Moltes gràcies pel teu comentari, m'ha fet molta il·lusió! Cuida't molt i fins d'aquí 2 mesos ;)
Petons!!