dimarts, 5 de gener del 2010

Vacances ・休暇中

Ja torno a ser a Tokio, feliç de tornar als 10 ºC del Japó després d'uns fantàstics dies de vacances a 30ºC. L'hivern japonès té molt d'encant i a més, serà l'última estació que gaudiré del país abans d'acabar la beca. Sí, d'aquí 3 mesos, quan comencin a florir els cirerers, hauré arribat al final d'aquesta etapa. Bé, abans de posar-me sentimental, m'agradaria fer-vos 5 cèntims de les primeres vacances d'hivern que passo tant lluny de casa, ni més ni menys que al paradisíac país de Tailandia. Durant 10 dies, he visitat Bangkok, Ayutthaya, Kanchanaburi i les illes de Koh Phangan i Koh Tao. Quina meravella de viatge, d'experiències inesborrables, sensacions inmensament grates i una companyía excel·lent. Gràcies amics per aquest bonic record i un cop més: BON ANY NOU!
こんにちは!一昨日から東京に帰って今は事務所で働いています。私の冬休暇は凄く楽しかったです。去年のクリスマス時、私はバルセロナに帰らないでタイランドに行きました。 この旅行は本当に面白くて楽しかったですよ!バンコクは大きくて大勢人がいました。友達と一緒に色々なバンコクの場所に行って見学するし、タイ・マサージもするし、安い買い物を買いました。バンコクの次はアユタヤでした。その場所はとても奇麗でバンコクの北方面の都市です。後はトラのお寺に行って私はトラさんと一緒、写真を撮りました!凄いでしょう?