dimarts, 12 de gener del 2010

El Pont sobre el riu Kwai

En aquest cas, apartarem les paraules per obrir pas a les imatges i al so... espero que en gaudiu tant com jo! Fins la propera entrada, amb més històries de Tailandia, on ens desplaçarem cap a les illes de Koh Phangan i Koh Tao!
2週間前はタイランドで色々奇麗な場所に行って観光をしました。12月27日、友達と私はバングコクの近く有名な市場に行って良い時間を楽しんで過ごしました。その面白い市場はフロチング・マルケットという市場です。バングコクの近く川でフロチング・マルケットを作って沢山興味があり、いつも込んでいるし、皆が集まって珍し果物を観光客に売ります。実は、果物の売りだけでなく、絵やお土産やおもちゃなどが売れますよね!全部は奇麗だし安いしとても楽しかった経験でした。午後でクエー川に行って昼ご飯を食べて少しのんびりしました。タイランド人は凄く優しい人だからその日は本当に面白くて楽しかった一日でした。