dimecres, 13 de gener del 2010

El paradís ・ 天国です!

Dilluns 28 de desembre passat, finalment arribavem a les illes tailandeses, un paradís particular! La nostra illa escollida, de les 3 illes orientals del país (Koh Phangan, Koh Tao i Koh Samui) era la primera. Koh Phangan és la més turística i famosa gràcies a la sublim festassa de la Full Moon Party, cel·lebrada mensualment des de fa uns quants anys, amb l'excusa de contemplar la lluna plena. Qualsevol idea és bona si es tracta de gresca i xirinola a la platja, plena de xiringos, musiqueta i bon ambient. La nit de cap d'any no podía ser menys, les espectatives eren altíssimes, no es parlava d'altra cosa en tota l'illa i els locals preteníen acollir a unes 50.000 persones! Nosaltres vam tenir la sort d'arribar a l'illa 4 dies abans de cap d'any, per poder trobar encara places en alguna part de la saturada illa i poder-nos-hi allotjar fins el dia 1 de gener, just després de la Festa de Cap d'Any, que no oblidarem mai. Quina experiència més fascinant! El nostre ressort paradisíac es trobava al nord est de l'illa, a la platja de Haad Gruad (Info del ressort aquí) per només 3 euros la nit! i vinga massatges, i vinga sucs de fruita, i vinca mariscades... i sol, i platja, i submarinisme, i passejos, i i i i què més es pot desitjar del paradís?
12月28日にバングコク空港からスラッタニに旅行をしました。スラッタニに着いた時、バスに乗って港まで行ってフェリーに乗り換えました。そのフェリーはスラッタニからコパンガン島方面行きました。28日はずっと一日中、旅行していったのでとても疲れましたけどやっと夜でコパンガン島に着きました。旅行は長くて暑かったけど友達のおかげでとても楽しかったです。コパンガンは凄く奇麗な島です。海の水は明るくて色々な青い色があり、素晴らしかったです。私達はホテルがなかったので一寸困りましたからその時間は遅くて込んでると思いました。でも、ブンガローを見付ってそこで泊まりました。コパンガン島はタイランドの南の方であり、一島だけでなくコタオ島やコサムイ島もありますよ。全部は奇麗で人が優しくて楽しかったです。