dimarts, 23 de juny del 2009

バルセロナ空港の新しいターミナル・Barcelona ja té nova terminal!

先週の水曜日、バルセロナ空港の新しいターミナル(T-1)の開所式が行われました。これでバルセロナ空港が拡張されて、これまでは年間3千万人の旅客を扱かっていましたが、将来は5千万人の旅客を受け入れることが出来るようになりました。バルセロナに取ってはとても良いことです。何故ならば、バルセロナはスペインの中で最も多くの観光客を受け入れる街の一つだからです。しかも、カタルーニャ州はスペインで一番有名で重要な州なのです。次に有名なところはアンダルシア州とマドリッド州です。現在はマドリッド空港がスペインで最も大きな空港です。マドリッドはスペインの首都なので大きい空港が必要ですが、バルセロナも大きく広い空港を必要としていました。毎年スペインには6千万人の観光客が訪れ、その大多数はマドリッド空港とバルセロナ空港を利用します。これまでは、バルセロナ空港からの国際線はマドリッド空港と比べると多くはなかったので、ちょっと不便でした。必要な時にはマドリッドまで出向くことがありました。外国人観光客に取っても同じように楽ではありませんでした!バルセロナは新しいインフラストラクチャーを必要としていたので、この新しいターミナルが出来て大いに便利になることでしょう。将来, 東京からバルセロナへの直行便が飛ぶことになるでしょう?
La setmana passada es va innaugurar la tant desitjada nova Terminal del Prat. Per fi, Barcelona pot comptar amb una terminal annexa que permeti absorvir major fluxe de passatgers i més variada capacitat de línies aèrees que ofereixin més destins, sobretot internacionals. Aquesta és una bona notícia pels catalans, que a partir d'ara, tindrem més opcions de volar a l'extranjer sense haver de passar per la capital. Ja ens podem acomiadar dels molestos transbords i de les llargues hores d'espera! Espero que pels turistes extranjers, aquesta nova terminal els permeti arribar abans al destí desitjat, més confortable i ràpidament que fins ara. La meva ciutat ha demostrat que és capaç d'absorvir més de 30 milions de passatgers l'any, però necessita millors i majors infraestructures. Per començar, necessitava un aeroport més ample i competent, més línies de metro i més freqüència del transport públic... però aquest ja és un altre tema per el que encara seguim lluitant. Com a mínim, la meva preciosa ciutat ja té la Nova T1 (Terminal Sud) que juntament amb les altres 3 terminals (A, B i C) serà capaç d'acollir 55 milions de passatgers l'any!
A veure si els polítics s'animen i fan el favor de negociar un vol directe Barcelona - Tokio!

1 comentari:

Tio Matt ha dit...

Ei Ana, yo prego pq ryanair vagi directe a barcelona!!!! Tot i aixo tinc la impresio que arriba tard... y potser ens la menjarem una mica. 1er Pq l'ave absorvira gran part dels viatjes Madrid-Barcelona, la ruta mes important del aeroport (y fins ara del mon!) . 2on Per el clima economic...(ya se que es una estructura planificada a la llarga, pero igualment) 3er Pq encara hi ha un problema greu amb el petroli i l'aviacio pot patir y molt.

Saluts!!!