dimarts, 2 de juny del 2009

カヤヘロスと言うのスペイン番組に出る!Callejeros Viajeros en Tokio

最近、スペイン・テレビは東京に来て面白い番組を作った。3ヶ月前にスペインから私に電話くれたのでとても喜んでいました。テレビの記者とカメラマンの人は私について興味があったそうです。それで、その時に浅草寺に行き、私は友達と一緒にその番組を出ました。その番組はスペイン人のための番組なので言葉はスペイン語でした。私はレポーター見ないな人は話し合いって、とても楽しかったです。その番組のテーマは東京に住んだスペイン人です。そして、色々なスペイン人を出て、各人は東京の地方をカメラマンに見せていただき、とても面白かったです。多分、ぜんぜん分からないけどその番組のはじめは見て下さいませんか?とても面白くて楽しいですよ!その番組を見たら、ここに押してください!
El passat diumenge 24 de maig, a Espanya, es va emetre l'esperat programa "Callejeros Viajeros en Tokio" on les meves amistats i jo, hi participavem comentant una de les zones més tradicionals i atractives de la capital, el temple d'Asakusa. Si desafortunadament no vau tenir temps de veure el programa en directe, Youtube ha penjat tots els vídeos, així que no teniu excusa! Les paraules clau per a la recerca són: "Callejeros Viajeros Tokio" (Jo hi surto a l'inici ;)