dijous, 14 d’agost del 2008

Parlem de Hokkaido, un altre cop! もう一度北海道のことを話します!

おはようカタルニャ!おはよう家族や友達や地球の人たち!大好き!
Aquí a Orient la rutina ha canviat molt des de que la família ha tornat a casa. Ara només llevar-me, em poso a estudiar una micona abans d'anar a treballar, esmorzo a la cafetería, vaig a treballar, cap a les 4 plego i torno a la cafetería de sempre, segueixo estudiant i a les 18h30, començo les noves classes de japonès a l'acadèmia AJALT! M'agrada molt el mètode que fan servir per aprendre japonès, ja que és just el que estava buscant: una escola basada en la conversa. Dilluns vaig tenir la meva primera classe i vaig gaudir molt. A més, sóm molt pocs alumnes i la professora pot estar per mi. M'he proposat superar 2 examens aquest any! El 1º el tinc a finals d'octubre, i el 2º, el 日本語の力試験, a principis de desembre! がんばります!
Si no recordo malament, l'últim dia vaig comentar el nostre viatge fins a Furano, meca dels camps de Lavanda... doncs avui, toca comentar: la ciutat d'Asahikawa! és a dir, el Zoo d'Asahiyama, per el qual és coneguda Asahikawa, la 2ª ciutat més important de Hokkaido (en població i activitat econòmica) que es dedica principalment a la indústria. Es troba situada al centre de l'illa, una mica més al nord de Furano. El dia que vam anar a visitar el Zoo plovía, però va ser un dels dies que més vam disfrutar. Abans d'entrar però, els cosins no deixaven de repetir "Què frikis!! Fa més de 20 anys que no posem els peus al Zoo de Barcelona i aquí, com que és Hokkaido, anem a un Zoo"... Ens ho vam passar molt bé!... よかった!