dijous, 14 d’agost del 2008

Asahiyama Zoo, Asahikawa (Hokkaido) 朝日山動物園、旭川、北海道

Què macos, oi? La particularitat d'aquest zoològic són les seves instal·lacions, preparades per a que el públic sigui capaç d'observar els animals de ben a prop, com la instal·lació de l'ós polar (adjunto vídeo) De fet, alguns es troben semi lliures pel parc i m'estranyava que no s'escapéssin, però imagino que ja ho tenen ben pensat per a que els animals no marxin. Em vaig quedar amb ganes de tornar-hi a l'hivern, amb tot el paissatge nevat... però em sembla que em quedaré amb les ganes. Aquest hivern serà dur. Tinc la intenció de superar 2 examens oficials de japonès i em costarà molt d'esforç. De fet, ja m'he posat a estudiar de valent! Des de que se'm han acabat les vacances que quasi no faig altra cosa que llegir, escoltar i fer exercicis en japonès. Bé, i seguir anant a la feina es clar, tot i que es nota que tothom està de vacances. Quasi no hi ha feina, així que em dedico a renovar l'arxiu de fotografíes i DVD's... coses que només es poden fer en aquesta època de l'any.
Bé, doncs com anava dient, espero que durant aquest hivern pugui recollir els fruits del que estic sembrant i per fi, pugui expressar-me en japonès. N'estic tipa de no poder-me comunicar com déu mana!! Quina frustració!! Em sento estancada, sé que costa, que és qüestió de seguir-me esforçant sense pausa, però es que noto tan poc progrés... que és desesperant!! ... snif, bueno... ja veieu que no tot són flors i violes i que també tinc alguns dies dolents. Pocs, tot s'ha de dir, però en tinc... sí... uuffff