dimarts, 16 de març del 2010

バルセロナの10年来の大雪だ!La sorprenent e intensa nevada de Barcelona

先週の3月8日、バルセロナに大雪が降りました。バルセロナの人達はとてもびっくりしました。なぜかと言うと、今までスペインの冬はあまり寒くなかったです。この特別な状況はホントに珍しかったです。今日、母がその写真が送ってくれたので私は貴方達に見せてあげたい!今年の冬、バルセロナの通りは奇麗でしょうね!この写真の場所は私の実家です。お母さんは家のテラスやバルコニーから大雪が降っている様子の写真を撮りました。実は、私は寒さがあまり好きじゃないです。その日は東京にいたので良かったです。今年、東京でも雪が降りましたけどバルセロナみたいに大雪は降らなかったでしょう?
Em sembla que només quedo jo per mostrar les imatges particulars de la gran nevada de Barcelona del passat 8 de març. Com que acabo de rebre aquest regal de part de la meva mare, no he pogut resistir la temptació de publicar-les per a que el públic japonès no només associï Barcelona i Espanya amb bon temps, paella, flamenco i Gaudí! Som i tenim molt més per oferir!

1 comentari:

Anònim ha dit...

もうすぐ春なのに、大雪?
バルセロナは一年を通して、温暖な気候だと聞いていたので、私もびっくりしちゃった!
お母さんが撮って送ってくれた雪景色[ゆきげしき]の写真はきれいだね!
私もアンナちゃんと同じく寒いのはキライ!
温かい部屋の中から雪が降るのをじっと見ているのは好きだけど。。。
アンナちゃんが帰る頃、バルセロナはきっと暖かい春になっているかもね!

ツルミ