dijous, 10 de setembre del 2009

Oberta la Convocatoria per a les "Beques Turisme de Catalunya 2010"

Ahir em vaig oblidar de comentar que també s'ha obert la convocatoria per a les Beques de Turisme de Catalunya. Unes beques que ofereix la Generalitat per a treballar a les Oficines de Turisme de Catalunya a l'exterior. Les beques es convoquen anualment i tenen una durada variable, des de 14 mesos fins a 26. Quan jo m'hi vaig presentar, ara fa 2 anys, s'oferíen 14 places en 5 països inclòs el nostre, amb una plaça a Madrid, 1 a Perpinyà, 4 a París, 2 a Londres, 2 a Frankfurt, 3 a Brusel·les i 1 a Milà. El programa comença al gener i acaba al març, però es pot prorrogar l'estada fins a un any més, és a dir fins als 26 mesos. Les tasques a desenvolupar son força variades, depenent del departament on t'assignen. En el meu cas, al Centre de Promoció Turística de Catalunya a París, em van assignar tasques del departament de Promoció i de Premsa... i apart, també teníem departament d'estudis. Durant els 14 mesos que vaig viure a París, compartint un pis de 60m2 amb 2 dels meus companys de feina i treballant de 09h30 a 18h00, vaig tenir un munt d'experiències... no només al camp laboral. Treballar a l'extranger sempre és una experiència molt enriquidora, que et permet créixer professionalment i humanament. T'espaviles, et tornes més dinàmic, més curiós, més despert... i sobretot, t'arribes a conèixer més a tu mateix, fora del teu ambient descobreixes quí ets realment, què trobes a faltar, com vols ser, què t'agrada i et desagrada i a on vols arribar. Aquells que encara no hagueu sortit mai de casa o dubteu en arriscar-vos a fer el pas, no tingueu por. Teniu molt a guanyar! Si us he convençut, consulteu les bases de la beca aquí. El plaç per a l'entrega de la documentació es tanca el 30 de setembre!