dimarts, 18 d’agost del 2009

台湾・Taiwán

随分久しぶりです!二週間前に私の家族が日本に来たので、その間、皆様には長いことご無沙汰してしまいました。実は、その間、私達は日本人の友達も誘って面白くて楽しい旅行をしました。というのは、先週の火曜日から金曜日にかけて私たちは台湾に出かけたのです。その旅行は4日間だけだったので観光はあまり沢山は出来なかったけど、凄く楽しかったです。まず、台北に行ってホテルに泊りました。次に、台北の有名な101という高層ビルに出かけました。このビルは世界中で一番高いのですよ!一番上の階からの台北市の全景はとても印象的でした。でも、台湾で一番素敵なところは台北ではなくてジアンフェンというの村です。その村は台北市の近くにあり、とてもにぎやかで綺麗な村です。それに、この村でジブリのミヤザキ・ハヤオは彼の有名な「センと千尋」という映画のインスピレーションを得たのでした。台湾旅行は短かったけど凄く楽しかったです!
Disculpeu el retard en escriure! Aquests dies m'he penjat una mica perque he estat de vacances. La família em va venir a visitar i junts, vam anar de viatge a Taiwán! Una fantàstica nació molt diferent de la Xina continental, on la gent és agradable, simpàtica i saben parlar en japonès! El viatge ha sigut breu però intens. 4 dies de durada, de dimarts a divendres, amb l'agència de viatges japonesa Tell me Club (del grup Chikyu no arukikata) que ens ha cobrat l'equivalent a 1.000 € per a 7 persones!! Bitllets d'avió Narita - Taipei d'anada i tornada amb Cathay Pacific, allotjament a Taipei durant 3 nits amb esmorzar, servei de recollida a l'aeroport i transfer fins l'Hotel. Encara ens sorpren el fet de que ens hagi sortit taaaaant barato! Un fantàstic país molt recomanable! Paradís de les compres, el bon clima i una excel·lent i variada gastronomía!