dissabte, 29 d’agost del 2009

Anna, Isabel, Tokyo ・ アンナ、イサベル、東京

Un record a qui m'ha acompanyat al llarg d'aquests 16 mesos viscuts a Tokyo, compartint la major part dels moments viscuts, tant les al·legríes com les penes. La Isabel sempre ha estat allà. D'ella he après tantes coses, he crescut. Ella m'ha fet sentir especial, única e imprescindible. Ja sé que ningú és imprescindible en aquest món, però certes persones t'omplen tant que ja formen part de tu, i quan se'n van no acabes de fer-te'n a la idea, estàn tant presents! Isabel, t'enyoro princesa! Gràcies per aquest any i mig! Tokyo no és el mateix sense la meva germana, Isabel. Molta sort!
先日、イサベルちゃん「私のお姉さんのようで一番の友達」がスペインに帰りました。私にとってはとても寂しくて残念なことですが、彼女にはスペインに戻るのがとても嬉しくて良いことでした。彼女は東京では新聞記者として働いていました。スペインに帰る前にその仕事をやめて、今は働いていません。イサベルちゃんはマドリッド出身ですが、バルセロナに住むことになるようです。私はまだ当分東京に居ることになるので寂しいけど、来年にはスペインに帰るので、その時はイサベルちゃんに会うことが出来るので楽しみにしています!