dimarts, 10 de març del 2009

La Campanya de València

Fa poc que hem acabat la campanya de publicitat sobre les Falles, a iniciativa de Turisme de València, la qual consistía en promocionar les Falles entre els japonesos (sector públic i professional) a través d'una campanya de publicitat online i la creació d'un concurs. Tothom que fos japonès podía participar-hi creant el seu propi ninot i el guanyador s'emportaría un viatge a València! Finalment, entre 279 participants, la guanyadora ha estat una jove japonesa de Gifu, creadora del ninot que podeu veure a l'entrada en japonès. L'entrega de premis i la presentació de la ciutat de València va tenir lloc a Tokio la setmana passada, una jornada en que la oficina va aprofitar per convidar una centena de professionals del sector turístic japonès. Demà, la Misa se'n va d'acompanyant al viatge de premsa que es durà a terme conjuntament amb la celebració de les Falles i l'acompanyaran les guanyadores del concurs, que veuran com el diseny del seu ninot és construit per a ser cremat durant les festes. Aquest tipus d'accions, les grans campanyes de publicitat, són les tasques amb les que més gaudeixo, ja que sempre acaben amb èxit i somriures. Mentrestant, espero amb entusisme el dia en que sigui jo la que rebi als turistes japonesos per mostrar-los-hi la meva ciutat. Aquí, l'article sobre l'acció. I en aquest enllaç, la notícia al Canal 9.