dijous, 19 de març del 2009

世界の中で奨学生・Becaris pel món

もうすぐ私は日本滞在1周年を迎えます。即ち、去年4月6日に日本に着いてから、早くも一年が経つのです。日本に来る前の1年間、私はパリに居ました。パリではカタルニア州観光局で働きながらフランス語を勉強していました。そして、何時も日本に行く夢を見ていました。そうこうするうち、インターネットでとても興味のある知らせを見付けたのです。世界各国にあるスペイン政府観光局で、奨学生としての仕事が紹介されていたのです。私は直ちにそれに応募しました。トウール・スペインが31人に奨学金を支給するというのです。31人のうちの1人は日本に行くことになります。私はさっそくマドリッドに出向いて日本語の試験と面接を受けました。それから5ヶ月後に、バルセロナの家に合格の知らせが届いたのです。私はとても驚きました。そして、東京で勉強するための奨学金が出たのです。ああああ~、とても嬉しかった!2年間東京に住むことが出来るし、日本語を勉強できるし、東京のスペイン政府観光局で働くことが出来るのです。そして、去年の4月から、私は、まるで夢の中で生きているのです。私は東京にいるとすごく幸せで楽しく、そして、感動的な生活をしています。これはトウール・スペインのお陰です。本当に有難うございます。
Aviat farà un any que em van concedir aquesta beca que ha canviat la meva vida. Recordo com si fós ahir el dia en que revisava per eterna vegada consecutiva els resultats de les probes d'idioma per internet. Quins nèrvis vam haver de patir els més de 200 candidats que ens vam presentar a la convocatoria de les Beques de Turespaña 2007. Desde setembre (2007), quan es va publicar al BOE, fins el març, l'angoixa que vam viure tots em va semblar eterna. Finalment però, després d'haver superat les 3 fases de la sel·lecció (lliurament de la documentació, realització de les probes d'idioma i entrevista) només quedava esperar... encara unes setmanes més fins saber si havíes tingut la sort de ser escollit per aquella plaça de becari pel món, que et canviaría la vida... i l'espera, entre llàgrimes d'emoció i felicitat, va valdre la pena. Quina sort que he tingut, quins records... i afortunadament, encara em queda un any de beca més per gaudir i aprofitar aquesta experiència. Si tu, que llegeixes aquestes línies, desitges el mateix que jo o et ve de gust viure una temporada a l'extranger, aprendre una nova llengua sense deixar de treballar amb un bon sou, conèixer gent nova i gaudir viatjant... presenta't a la propera convocatoria de les beques Turespaña 2009, per incorporar-te a la OET Tokio (Oficina espanyola de turisme) o a qualsevol de les altres més de 30 OET's repartides pel món, una experiència que en el meu cas, no n'he conegut cap que la superi.