diumenge, 27 de juliol del 2008

Excursió a Nara なら, 1ª capital del Japó

Hola de nou, com va això? Imagino que passant calor d'estiu... però us asseguro que segur que al Japó en fa moltíssima més! OoOOhhhhh!! és terrible!! Atsuiiiineeeee!! Quina calor més enganxifosa i humida, és esgotador fer turisme en aquestes condicions! Realment, ja tenen raó les guies que diuen que la millor època per a viatjar al Japó és primavera i tardor. Durant els mesos d'estiu la calor és insuportable i els hiverns són massa gelats, per tant, Primavera i Tardor són les millors temporades per aquells que s'ho puguin permetre! Tant el Joan com la família no han pogut venir en aquestes temporades recomanades, per tant, hem hagut de fer turisme en plena xafogor estiuenca... però no per això ens ho hem passat menys bé! El viatge amb el Joan va ser fantàstic i el dels cosins promet molt! Avui acaben d'arribar a Tokyo l'Elisa, el Jesús, el Dani, l'Ignasi i el Lluís. Han aguantat desperts fins les 5 de la tarda i fa res que han caigut rendits al futón del ryokan. Han procurat aguantar el màxim d'hores possibles, però el cos té un límit!! Demà començaran la seva aventura al Japó per 3ª vegada! S'allotgen al Ryokan Kangetsu, un modest allotjament típic d'estil japonès.
Abans d'acomiadar-me, ja que durant uns dies no escriuré perque ens en anem a Hokkaidô quasi una setmana, us comento ara 4 línies del que va ser l'excursió a Nara amb el Joan, fa 15 dies. Si és que porto una mica de retard en les actualitzacions, però és que passen tantes coses continuament, que si el portés al dia hauría d'escriure cada dia!! Doncs bé, Nara és una excursió imprescindible tant pels visitants de Kyoto com d'Osaka, ja que es troba a 1 hora en tren d'ambdues ciutats principals (aprox.). Un cop a Nara, ens dirigim cap al Parc de Nara, cap al nord-est, que és la zona declarada Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO. De fet, Nara sencera és Patrimoni de la Humanitat. Així doncs, vam passejar entre centenars de cèrvols que hi dansen lliurament buscant que els turistes els obsequïin amb alguna galeta i vam visitar els temples més importants, com el famós temple de Todai-ji que conté el Buda de bronze més gran del país. L'altre és el de Kamakura, que és de pedra. No ens vam saturar pas de veure tants temples, tot i que portàvem 1 setmana veient-ne a diari, perquè són tant sorprenents i tant diferents l'un de l'altre... que no es fa pesat, al contrari. L'excursió va durar tot el dia, arribant a Osaka cap a les 7 de la tarda. Nara és una excursió molt recomanable, els seus temples són dels més antics del país, de fusta... i enormes! No us perdeu aquesta excursió quan visiteu el Kansai. Això sí, aneu-hi d'excursió. Allotjar-s'hi és car i difícil. L'oferta hotelera és escassa i a més, amb unes 5-6 hores hi ha temps suficient per a visitar-la com cal. Bé doncs, a gaudir del Kansai! Després d'aquesta entrada ja dono per finalitzat el capítol del "viatge pel Japó amb el Joan", però no patiu estimats seguidors!! Aviat seguiré amb les activitats que vam realitzar a Tokyo els últims dies de l'estada del Joan. Proper capítol: "Sopar amb l'Afri i el Jordi al Happo En més la copeta al Park Hyatt Shinjuku". No us el perdeu! ;)

Anònim ha dit...

Pobret el Samurai que sempre moria apenes surt a la foto de l'esquerra!!

li vaig agafar carinyo... pobret... sempre estaba a terra amb lo crack que era :(