diumenge, 20 de juny del 2010

Guitarra i flamenco al cor de Barcelona

Gràcies a l'Agustín, guia oficial de Catalunya, aquesta setmana he tingut el plaer de conèixer l'Aki i la Yûko, dues japoneses encantadores que han decidit passar les seves vacances a Barcelona. Dimecres ens vam citar a la cafetería Zúrich de la Plaça Catalunya (el clàssic meeting point barcelonès) per a dirigir-nos cap a les Rambles, on començaríem la visita del Barri Gòtic. Cap a les 19h00 ja arribavem a la Rambla del Raval, on teníem cita a l'Espai Palmarès, un Estudi de dansa Capoeira situat al Carrer de la Riereta 20. En Cavalo ens va rebre molt entusiasmat de poder ensenyar les seves habilitats a una noia japonesa, l'Aki, que ja fa anys que practica Capoeira a Kyoto. Cap a les 21h00, l'Agustín, la Yûko i jo ens dirigíem cap a la Plaça del Pi, per assistir al Concert de Guitarra de l'artista català Xavier Coll, virtuós de la música. L'Església de Santa Maria del Pi, plena de gom a gom, acollia un públic molt variat, tot i que la gran majoria eren turistes. Dijous vam acompanyar a les japoneses al famós Tablao Cordobés per gaudir d'un dels millors espectacles de Flamenco de Barcelona. L'Entrada costa 28€ amb consumició inclosa i dura una hora. Ens ho vam passar molt bé, elles estaven molt animades i vam acabar de completar la vetllada amb un sopar de cuina catalana al restaurant Los Caracoles del Carrer Escudellers 14. L'endemà, la Yûko marxava cap a les Canaries i l'Aki cap a París, continuant el seu viatge a velocitat supersònica, com a bones japoneses, recorrent Europa en 1 setmana!