dilluns, 8 de desembre del 2008

ファーション・モード・デシグアル・Desigual

Sóc lliure!!! S'ha acabat l'època d'estudi durant una bona temporada! Ahir diumenge 7/12, vaig fer l'examen oficial de japonès i puc dir que va anar bé. Algunes parts millor que altres, però no em queixo, l'esforç de varis mesos ha valgut la pena! ;) Per a celebrar que avui comença una nova etapa, aniré de compres!! Ho estava desitjant des de feia mitja eternitat! L'altre mitja eternitat la reservo per quan arribi a Barcelona i visiti el DesiguaL!! Quines ganes boges de fer-me aquest autoregal! Només em queda esperar 12 dies!!Quina llàstima que encara no hi hagi cap botiga Desigual a Tòkio. Però si és la capital de la Moda d'Orient!! Custo sí que hi és, però no m'ho puc permetre ;( Aquí a Tokio i enlloc més del món he trobat tanta barreja d'estils, colors, combinacions i fins i tot disfresses!! I ho llueixen amb tant d'estil i elegància!! Miro el Catàleg de roba d'hivern i me'n adono que el que provoca sensacions a Occident, no divergeix tant del que causa furor a Orient... Estic convençuda que Desigual triomfaria al Japó. Serà que fins i tot en això m'he "ajaponesat"? O són les noies DesiguaL que copíen l'estil japonès? Jo que pensava que els mitjons llargs fins als genolls, les minis molt minis (sense mitges) i els colors llampants eren exclusivitat japonesa... doncs quina sorpresa! "Qui vol presumir ha de patir" s'aplica a tot el món! Fins no fa res, Orient i Occident representaven la nit i el dia, però últimament, en aquest món tant globalitzat, ha deixat d'existir aquest abisme. Sembla ser que en el camp de la Moda, Barcelona i Tòkio no són pas tant diferents...