dijous, 9 d’octubre del 2008

外国人の相撲プレーヤー Sumo fora del Japó?

この間、お相撲について話しましたね。今日、友達からそれについてニュースが届きました。オーストラリアの14歳の女の子がお相撲さんになったそうです!最近、いろいろな外国の人がお相撲を習っているそうです。それはすごいことですね!前にお相撲を見に行った時、一人外国人のお相撲さんがいたので、注意して見ていました。彼は身体がとても強そうでした!怖いくらいです!前にお相撲(秋場所)を初めて見に行った時、お相撲さんはみんな日本人だと思っていたけど、今は何人が有名な外人のお相撲さんがいることを知りました!すごいことですね!ところで、この赤ちゃんの写真を、どう思いますか?私は、この子は将来お相撲さんになれると思います!はっはっは Tornant al tema del Sumo, avui m'han enviat aquest enllaç: jove australiana lluitadora de Sumo! que m'ha deixat ben impressionada! Abans d'arribar al Japó, no sabía que hi hagués tants lluitadors de Sumo extranjers ni que l'esport nacional japonès pogués resultar interessant fora del país! Una vegada més, el món demostra que la cultura japonesa és valorada i apreciada arreu del planeta! Impressionant, oi? I d'aquest bb? Què me'n dieu? Endevina, endevinalla... a què es podría dedicar aquest nen en un futur? XD