dimecres, 29 d’octubre del 2008

指圧のマッサージを必要!Necessito un massatge!

Ei família! Com va?
Per aquí tot segueix com de costum i també la meva esquena, que em continúa torturant des de que vaig arribar! Quin mal!! Per sort, sóc al país del Shiatsu, una meravellosa tècnica de massatge originada al Japó i que consisteix en presionar digitalment els punts vitals de l'organisme per tal de relaxar les zones afectades, i procurar que tot el cos es mantingui en armonia. Normalment, amb 20 minuts d'aplicació d'aquesta disciplina terapèutica, resulta suficient per a sentir-se com nou. Però tot depèn de la gravetat de les dolències, del temps que un disposi i del màxim que estigui disposat a pagar. El meu centre de massatges es diu マッサージ・ユカ "Massagi Yuka" i es troba a Sakurada-dôri, sortint per la 3ª sortida de l'estació de metro Kamiyachô (Hibiya line). N'estic molt satisfeta. Sempre m'atenen aviat, em deixen un xandal (tipo pijama) que m'he de posar per a sentir-me més còmode mentre em fan el massatge i de fons se sent una música suau... la noia que me'l fa sempre em parla fluixet a l'orella i jo quasi sempre m'adormo... què relaxant! Una experiència que necessito un cop al mes... per només 2.100 円!(17€) fantàstic...

3 comentaris:

Nacho ha dit...

Això està bé! :)

Per cert, no és per fotre... però 2100 yen no son 12 euros, més bé 17. :(

Unknown ha dit...

jejeje tens raó! Ara que l'euro baixa, tot ens resulta més car! De tota manera, 20 min d massatge a 17€, no està gens malament, oi?

enacasals ha dit...

Ja m´aniria bé a mí, ja, i a ta germana també. Aquí no conec cap lloc per aquest preu.
Em sembla bé que et cuidis.