dimarts, 22 de desembre del 2009

Paris i Tokio a NEOX Antena3!

Sí! Finalment, aquesta nit s'emet l'esperat programa "Mamá tú no mires" a la cadena NEOX d'Antena 3! El capítol dedicat a Tokio l'han mantingut en espera fins al final de la temporada i s'emetrà conjuntament amb el capítol dedicat a París. Les meves 2 ciutats d'acollida d'aquests darrers quasi 3 anys a l'extranger seran les protagonistes de les aventures de tots nosaltres que, malgrat alguns no tornem a casa aquest nadal, ens podreu veure per uns minuts, a casa vostra. Demà passat marxo de vacances a Tailandia, on gaudiré de les meves amistats tant la nit de nadal com la de cap d'any, viatjarem, prendrem el sol, descansarem i canviarem d'aires per acomiadar tots plegats aquest gran any que per nosaltres ha significat el 2009. Molt bones festes i feliç any nou 2010 encara que no em trobi en cos i ànima entre vosaltres, acompanyada de torrons, nadales, fred gelat i bona companyía! Molt aviat, després dels meus darrers 4 mesos al Japó, tornarem a veure'ns i a compartir la nova etapa que ens espera l'any vinent! Una gran abraçada de tot cor!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Eyy, te estoy viendo en este momento en Neox. Qué bien ha quedado el reportaje, me está encantando.

Saludos desde Alicante...

Alice ha dit...

si que se tiene que vivir bien en Japón XXD

P.D He entrado gracias a los mensaje subliminales de antena 3 de tu blog XXD

HerrDoktorZee ha dit...

Hooola! Saludets desde Terrassa!
Que tal per Tokyo? Jo vaig tornar ahir de viatge, m'encanta la ciutat! <)

Buenu,m ara que tinc el teu blog, ja em passaré mes!

Un petoneeeeeeeet!

Albert :D

Albert G. Folguera ha dit...

jajaja quina gràcia!!

cómo que numeros grandes si soy número estándar!!

Has quedat super natural, super Anna!

He vist trossos a través de la web, hi ha algun link al video sencer?