dilluns, 20 d’abril del 2009

日本のテレビに出ろう・Espontània entrevista a la TV japonesa

今月初め、私が母と二人の友達と六本木ヒルズにでかけた時、日本のテレビ局のインタビューを受けました。私たちが歩いていたら記者とカメラマンに呼び止めてられて、「どちらの国からいらっしゃいましたか?」と聞かれました。私が彼らと日本語でしばらく話をしたので母はとても驚いていました。しかも、短いインタビューを受けたので母はとっても喜んで興奮してしまいました。インタビューはスペインについての質問で、一つはスペインの良いところ、もう一つはスペインの悪いところ、ということでした。私は、スペインの一番良いところはスペイン人の性格が明るいこと、そして、悪いところは、ちょっと煩わしいところがある、と答えました。このインタビューのテレビ局も番組名も分かりませんが、今日その放送があるかも知れません。この経験は私にとってすごく面白く楽しいことでした。スペインを紹介するために、また日本のテレビ局のインタビューに応えたいと思います。
Fa poc, la televisió japonesa em va realitzar una petita entrevista al carrer. Jo anava passejant amb la meva mare durant la seva visita a Tokio, acompanyada de les seves amigues. Totes 4 caminavem per Roppongi, acabavem de passar Roppongi Hills i ens dirigíem cap al metro. De cop i volta, un parell de japonesos, un noi amb una càmera i un altre amb un micròfen, ens aturen un segon i ens pregunten d'on venim. "Som espanyoles i venim de Barcelona", els contesto en japonès, se sorprenen, riuen i em demanen si tinc un moment per a respondre un parell de preguntes. Les preguntes eren: "Fes-nos saber allò que més t'agrada i el que menys t'agrada del teu país". Sabeu què vaig respondre? El que més m'agrada del meu país és la seva gent, el caràcter obert i simpàtic dels espanyols i el que menys, lo escandalosos que som!