dimarts, 7 d’abril del 2009

事務所勤務一周年記念・1 any a l'Oficina

今日は事務所で私が仕事を始めてから一周年の記念日です。そして、今日は仲間の弘美さんのお誕生日を祝う小さなパーテイーがありました。局長が差し入れてくださった色々な種類のケーキを食べたり、スペインのカーバも飲んで楽しく過ごしました。この写真は私の事務所の同僚たちです。左から右へ、たかこちゃん・ひろみちゃん・イグナシオさん・たえさん・みさちゃん・ほらさわさんです。私の同僚は世界一良い人たちです。皆さん親切で楽しいし、情け深いし友好的ですよ!私は皆さんと一緒でとても幸せです。この一年が本当にあっという間に過ぎてしまいました。あまりにも早く過ぎてしまったので私は悲しい気持ちです。それに、今日は、私のスペイン人の友達で東京に6ヶ月間滞在したエステルちゃんがスペインに帰ってしまいます。とても残念です!先日は母がスペインに帰り、次はハービちゃん、そして今日はエステルちゃんも!今週の土曜日にはパコちゃんもヨーロッパに帰ってしまいます。彼はストックホルムに住む希望を持っているようです。ああああ~!私はさびしくて悲しくなります!皆さんどうか帰らないでください!
Avui fa un any que vaig començar a treballar a l' OET Tokio i encara no m'ho acabo de creure. De debò ha passat un any?? D'esquerra a dreta us presento els meus companys: la Takako, la Hiromi, l'Ignacio, la Tae, la Misa i el Sr. Horasawa. Perquè ha passat tant depressa? Però si recordo com si fos ahir quan la Hiromi venia a buscar-me a l' Hotel Pastoral, a les 9h30 del meu primer dia de feina! Recordo que aquell dia també era el seu aniversari i avui, un any més tard, hem brindat a la seva salut i a la de tots, ja que cadascú de nosaltres tenim alguna cosa a cel·lebrar. Som un gran equip, optimista i molt treballador, amb ganes de nous projectes i moltes aspiracions. M'agradaría aprofitar aquest relat per agraïr-los-hi aquests 12 mesos viscuts, en els que he après d'ells i amb ells tantes coses bones... i agraïr-vos a vosaltres, lectors, l'interès i el suport que m'heu demostrat. Per sort, encara no m'acomiado, afortunadament encara em queda un any aquí, a Tokio, al Japó... un apassionant país, una mil·lenaria cultura, una amable societat, un gran idioma. Gràcies, a tots.