divendres, 10 de setembre del 2010

Park Güell グエル公園

このたび、友達はバルセロナに着いて、3日間しかいなかったので時間があっという間に過ごしました。しかし、彼と一緒にいるのが好きだから凄く楽しかったです。彼のお父さんはアメリカ人ですがお母さんはハワイ人です。それに、昔から彼の家族は日本からハワイに着いたので私の友達は日本人みたいですがハーフです。彼はハワイに生まれたので太陽が大好きな男性です。そして、毎朝、早くに起きてバルセロナの綱浜に行って、30分ぐらいで走って泳ぎました。彼は毎日「バルセロナの生活はとっても面白くて楽しいです」って言われて、バルセロナの生活は強く楽しみました。一昨日は午後7時、私達はグエル公園に散歩に行きました。彼はまだ行ったことがなかったので強く印象づけられてびっくりしました。「バルセロナの全景は凄い!凄い!」と言われた。ガウディの公園だから建物が全てガウディによって建てられたのでとっても素晴らしい公園です。グエル公園の場所はバルセロナの西の方であり、真ん中から公園まで、地下鉄に乗って20分かかりました。地下鉄の駅は「レッセプス」です。グエル公園について興味があれば、こちらにクリックして下さい。
Last Tuesday, I went to Park Güell with a friend who came to visit Barcelona. He spent just 4 days on the city and I've been trying to show him the best spots of my hometown. Park Güell is one of my favorite places in Barcelona... So, That's why We went there. Enjoying a panoramic view of Barcelona's Skyline from the Bench of the Park it could be one of your nicest experience on the city, specially during the Sunset. Do you remember the lovely Scenes of Park Güell on the popular movie "Vicky Cristina Barcelona" ? Or the funny scenes of the Park on the awesome french movie "l'Auberge Espagnol"? What are you waiting for? Come to visit the best Public Park in Barcelona & enjoy the atmosphere taking a walk along the Bench.