dilluns, 19 d’octubre del 2009

Tokyo Disneyland・東京ディズニーランド

先週末は友人達と凄く楽しい時間を過ごしました。金曜の夜から今日まで色々な事をやり少し疲れた感じだけど、とてもうれしかったです。その金曜の夜は友達のお誕生祝いを六本木公園で開きました。それから、麻布十番にできた新しいナイトクラブに行ってパーティをしました。土曜の朝は日本語のクラスがあったので、あまり寝ずに学校に行って3時間しっかり勉強しました。午後は別の友人と中目黒に行きコーヒーを飲んだり散歩をしたり、とても楽しかったです。そして、夕方、東松原駅に行ってダヴィッドの建築設計事務所を訪れてましたが、その建物はオリジナルなものでした!その内、その建築家のアトリエに関して話しますが、今日はデズニーランドについて話します。というのは、日曜に舞浜へ行って東京デズニーランドで凄く楽しい時間を過ごしたからです。お天気に恵まれたし、あまり混んでもいなかったし、友達と皆で楽しめたのはとても良い経験でした。
El passat cap de setmana començava divendres al vespre amb molt cansament acumulat de varies nits sense dormir gaire a causa d'improvitzades "festetes entre setmana" acompanyada d'agradables visites. Sopars, Karaokes, classes de japonès i hores d'oficina són els meus dia a dia a Tokio des de fa un parell de setmanes... i quan arriba el cap de setmana, l'activitat s'incrementa! S'hi afegeixen les discoteques, les copes amb amics i amics dels amics, "espontànis" de les nits tokyotes que s'uneixen a la festa, turisme quan surt el sol, més classes de japonès, més sopars, més cafès, més de tot... i Diumenge el vam passar a Tokyo Disneyland, tots junts. Quin dia! Quin ambient festiu més agradable! Aviat serà Halloween i els japonesos ja preparen les millors disfresses. Quasi tothom anava disfressat! Quines princeses més maques que es veien per tot arreu! Ventafocs, Alicies, Belles Dorments... ;)