dissabte, 3 d’octubre del 2009

Enhorabona Río de Janeiro!

Ja tenim guanyadora. Felicitats Brasil! Quina nit més emotiva que vaig compartir ahir amb tots vosaltres gràcies al programa "Divendres" de Tv3 i al programa "Cel Obert" de Radio 4! Moltes gràcies a tots pels vostres comentaris i felicitacions! Ahir a la nit, després de compartir el neguit de la pre-decisió final de la ciutat guanyadora, vaig assistir a la festa organitzada per l'Instituto Cervantes de Tokio que organitzava per aquest motiu. La festa començava vora les 23h00 (hora local) i hi vaig arribar vora les 25h00, després d'aparèixer a Tv3 i assabentar-me al taxi, que Tokio havía estat eliminada, però... un cop al Cervantes, entre copes de vi, rialles i banderoles espanyoles i japoneses, vam animar a Madrid desde la distància... quins nervis que vam passar! Finalment, Río es va endur l'honor i les llàgrimes d'emoció dels presents mentre la comunitat espanyola de Tokio reconeixía l'esforç del Brasil i se'n al·legrava. Es clar que sí! Enhorabona Río de Janeiro! N'estic convençuda que sou perfectament capaços d'oferir al món uns JJOO de primera! Americans, japonesos i espanyols hem sigut rivals durs de pelar, però ens complau admetre els vostres mèrits i tots junts cel·lebrem la vostra justa victoria! Si voleu llegir l'excel·lent reportatge que han escrit els meus amics de l'agència EFE a Tokio, us poso l'enllaç aquí.