diumenge, 11 de maig del 2008

Shibamata, Oyoguna! Tortugues a l'atac!!!

こんにちは! Ja és diumenge i no para de ploure. Ha tornat el fred! Perquè ha de ploure tot el cap de setmana? Quina mala sort! Com que aquest cap de setmana no he pogut fer gaires fotos, penjaré les de dimarts passat, al poble de Shibamata (bressol del famós actor japonès Tora-san) quan dic famós... em refereixo entre els japonesos, es clar. Després de la visita, vam anar a sopar a Kabukichô (Shinjuku). Hi vam anar amb l'Ana Drake (ex becaria de l'IGAPE) i el Satoshi i vam celebrar el meu 1º mes al Japó! El 1º de 24!! UuUuaaahh! Aquest cap de setmana he conegut a la Takae, em va portar a una Izakaya de Ginza on tenien especialitats d'Okinawa!! Ahir dissabte va començar a ploure a bots i barrals, però el picnic a Yoyogi no es va cancelar, perquè quan els japonesos diuen de fer una cosa, mantenen sempre la seva paraula!! Peti qui peti!! jejeje I res, ens vam anar a ruxar una mica al Festival de Cuina Tailandesa al Parc de Yoyogi. L'Ayumi també va venir amb nosaltres i més tard vaig conèixer al Masa, amb qui a partir d'ara farem intercanvi espanyol-japonès! Bé, doncs com que avui el que hauria de fer és estudiar japonès enlloc de passar-me el matí penjant fotos a internet, us deixo fins a la propera entradaaaaa!! Gràcies per llegisr-me i pels missatges que m'aneu deixant! Petons!
Fotos: Temple de Shibamata, carrer d'entrada al temple, cartell d'avís de perill si caus al riu fronterer entre Tokio i la prefectura de Chiba (perill d'ofegar-se o fer-se mal no, perill de que et mosseguin unes tortugues assassines!) i amb l'Anna, a Kabukichô.