diumenge, 18 de maig del 2008

No hi ha més enllà de la talla 36?!!??

Estimats amics, aquest cap de setmana ha estat molt tranquil, benkyo benkyo ganbaroOOone! Excepte ahir, que vaig anar a comprar roba a Shibuya i va ser un estrés! Shibuya és ple de botigues súper fashion, o sigui, una autèntica temptació... Hi ha tantíssimes coses per escollir! L'edifici més famós és el Shibuya 109, 6 plantes de mini botigues plenes de roba, sabates, complements i fins i tot, llocs on et maquegen les ungles i t'hi posen purpurina de colors!! Després de varies hores mirant, seleccionant el que més m'agradava i buscant la meva talla... vaig poder comprar algunes coses súper mones!! i dic poder perquè em va costar molt i no per l'idioma, sinó perquè... Les japoneses són tan primetes i menudes que costa horrors trobar números de sabates més enllà d'un 36! Jolines! Són unes minipies! I de pantalons... me'n vaig quedar uns de color verd... que era la talla més gran! Quina ràbia! Tampoc hi ha pantalons més enllà de la talla 36! Adjunto una foto de la típica imatge de Shibuya sortint de l'estació JR.
I pel que fa als jerseis i samarretes... hi ha llocs que no t'ho deixen emprovar!! Encara no entenc perquè, es justificaven dient que era talla única! Afortunadament tot el que em vaig comprar em va bé, perquè si no, tampoc t'ho deixen tornar!!! I el que més em va sorprendre va ser que als emprovadors teníen una caixa de bosses per a posar-te al cap mentre t'emproves la roba! Jo vaig pensar, "què coi és això"? I la dependenta em va explicar que era per a que no s'embruti la roba amb el maquillatge!! buffff... si és que van totes tan mega pintades que no m'extranya! però mira que confordre'm a mi a amb una kogal o una yamanba a l'estil "beyoncé"... doncs, home... què voleu que us digui.
Avui diumenge m'he passat el dia estudiant! Per fi avui ja em puc sentir orgullosa! Demà començo les classes i vull estar a l'altura dels meus companys.
Ah! i abans de dir Adéu... un vídeo dels malabars del Mario, mentre treballa al seu bar de Roppongi!