dijous, 21 de juny del 2007

Je suis trés heureuse... merci!!

Quins dies!! Moltíssimes gràcies per venir-me a veure Elena! M'ha fet tanta il·lusió i m'ho he passat tant bé amb vosaltres que aquesta tarda em sento trista del buit que ens heu deixat a casa! estem tan amples ara... que per inèrcia us deixem un raconet al sofà... jejejeje
I avui no plou.
Tan de bo encara fóssiu aquí i poguéssim tornar al Sena i pujar al bateau mouche, passejar-nos per la ciutat... i cridar ben fort: Visca París!! sempre recordaré aquests dies que m'hauria agradat poder aprofitar més amb vosaltres, llàstima de tanta feina que tinc aquesta setmana organitzant viatges i resolent problemes... però sempre guardaré a la memòria aquests moments que hem compartit, la vostra il·lusió i la felicitat colossal que vaig sentir ahir quan sortiem del Moulain Rouge!!