divendres, 26 d’octubre del 2007

Quan vam anar a Londres...

Només hi vaig poder passar quasi 4 dies, però el Joan, el Xavi i la Dési s'hi van quedar gairebé tota la setmana. Bé, jo ja hi havia estat un parell de vegades, la 1ª va ser quan era molt petitona. Recordo que hi vaig anar amb tota la family troup, amb l'avi, els cosins i els tiets! Ens en vam anar un cap de setmana corrent, com qualsevol altre, i feia mooooolt de fred! Ens van portar al Museu de la joguina, al de la Cera... i recordo que el primer cop que vaig veure el Buckingham Palace vaig pensar que era petit! jajajajaja... aquella vegada ens ho vam passar molt bé. La 2ª va ser una mica més endavant, l'estiu del 2005, quan el Joan hi treballava. Aquell cop m'hi vaig quedar 6 dies, i Sort! perquè gairebé em vaig quedar sense un duro! Què cara que és aquesta ciutat... i bé, el darrer cop va ser el mes passat. El moment en que millor m'ho vaig passar va ser ballant a la màquina japonesa d'aquella sala de jocs... quin riure! Com pot ser que els anglesos siguin taaaaaan negats amb el ritme? La Dési i jo erem les millors amb diferència!! jajajajaja ^^