Per fi, la primavera saluda el Japó amb els primers pètals de la flor del cirerer (la Sakura), altes temperatures i noves al·lèrgies. Ja he desat l'abric a l'armari i he recuperat la bicicleta, que pobreta, es començava a rovellar després de tants dies de pluja, ventada i fred. El mes de març comença a escalfar-se, fora i dins de la oficina, on cada dia anem més atabalats. Fa no res que es va acabar la campanya de promoció de les Falles de València que ja comencem a cuinar-ne una altre. La OET Tokio és a punt d'innaugurar la nova campanya de publicitat de la pel·lícula Vicky Cristina Barcelona. Avui hem tingut la nostra primera reunió amb l'empresa publicista japonesa Toon Partners, sorprenent-nos amb noves idees de promoció i amb excel·lents propostes de populars locals per acollir a la premsa i als millors Tour Operadors. La nostra idea és aconseguir que una companyía aèrea ens esponsoritzi els viatges Tokio - Barcelona per als guanyadors del concurs que estem creant, que un reconegut Tour Operador elabori un nou circuit temàtic per a descobrir els racons de la pel·lícula i finalment i el més important, que Turisme de Barcelona ens brindi el seu suport durant la campanya. La pel·lícula, que s'estrenarà al Japó al juny, segurament comptarà amb la presència de la Penélope Cruz, actriu molt admirada entre el públic japonès. Els nostres colaboradors ens acaben de suggerir que la podríem convidar a la recepció final de l'entrega de premis durant l'estrena de la pel·lícula, amb posterior presentació de la ciutat de Barcelona. Tan de bo sigui possible i aquesta oportunitat sigui real! Estic tant engrescada amb la campanya que en aquests moments juraría que la primavera, la sang altera!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada